donderdag 7 augustus 2008

Nog meer kaarten






Afgelopen maandagavond heb ik weer met Lilian gescrapt, nou eigenlijk hebben we kaarten gemaakt. Ik heb echt de smaak te pakken. Een beetje liften, een beetje van mezelf en hup weer een kaart.

Vanmorgen heb ik monsters weggebracht voor Mylène. Dat volgt uit het werk op de braderie. Ik heb een heel leuk gesprek gehad met deze dame en misschien is ze zelfs geïnteresseerd om het werk te gaan doen. Maandagavond heeft mijn eerste aanwerving haar openingsparty. Omdat mijn teamleidster door privé-omstandigheden een hele tijd uit de roulatie is, gaat er een teamleidster van Cosmetics mee. Ik vind het reuze spannend, want er wordt nu veel meer van mij verwacht. Ik heb wel het gevoel dat ik het allemaal aan kan, dat is dus wel net zo prettig.

Vanmiddag ben ik even naar de markt geweest om nieuwe machinenaalden te kopen. Nat dat ik ben geworden! Ik ben van plan om het t-shirt, dat nu helemaal geregen is, thuis in elkaar te zetten. Nog al een uitdaging. Ik weet ook al wat ik hierna ga maken: kerstkleding. Het lijkt allemaal nog ver weg, maar Marie-Claire (mijn naai-juf) gaat nog een paar keer met vakantie en als ik mijn eigen agenda na de vakantie bekijk....
Ik ga dadelijk nog even naar de zolder om wat op de ruimen. Door al dat kaarten maken is het echt een puinhoop geworden. Bovendien moet ik ook eens wat anders doen.

1 opmerking:

Ans Brunsman-Hagens zei

Wat super mooie kaarten maak je Jacq!! Precies mijn smaak...
Dit brengt me op mooie ideeën. Super gedaan!!!