zondag 24 augustus 2008

Drukke dag

Gisteren had ik een drukke, maar wel hele leuke, dag. 's Ochtends om 8.15 vertrok ik met Cynthia naar Heist o/d Berg (B) om de regiodag van Mylène te bezoeken. Het is altijd super leuk om iedereen weer te zien en de laatste nieuwtjes uit te wisselen: Marjo is oma geworden en Caroline had haar trouwfoto's bij zich. Ook wat minder leuke zaken: Christine was er uiteraard niet, omdat haar man ziek is en een andere collega haar zoon moet komende week een zware operatie ondergaan.
Na het welkom gingen we naar de filmzaal en daar heeft Yvette al het nieuwe drukwerk en de akties voor het najaar laten zien. Je krijgt echt een mooi geschenk als je de laatste maanden van het jaar gastvrouw wordt. Daarna volgde een modeshow met al het ondergoed dat wij verkopen. Heel fijn om alles eens aan te zien hebben. Er was een mannelijke mannequin. Volgens mij hadden onze Belgische collega's nog nooit een man in zijn ondergoed gezien: ze braken de tent af. Ik zat me eigenlijk een beetje plaatsvervangend te schamen. Daarna nog een woordje van Van Kessel en daarna weer terug naar het winkeltje om onze spullen te zoeken (omdat de modeshow begon, hadden we gewoon alles laten staan). En toen waren we te laat terug in de eetzaal, ècht te laat dus: het eten was op. Ik word er niet leuker of aardiger op als het al 14,00 is en ik 's ochtends gauw een broodje naar binnen heb gewerkt.... Gelukkig hebben ze nog iets voor ons klaar gemaakt. Maar toen werden de spullen al uitgedeeld en dan moet je zo goed opletten dat je alles hebt; ik mis nu mijn agenda en alle papieren van de dag. Mag ik vanavond even naar Helmond om in ieder geval mijn papieren op te halen (die zaten bij Cynthia haar spullen). Een agenda scoor ik wel weer bij Christine of Corrie. Dat heb je ervan als die bloedsuikerspiegel daalt, balen!
Daarna zijn we naar huis gereden en ik ben meteen doorgegaan naar Budel, daar was onze familiedag.

Geen opmerkingen: