maandag 21 juni 2010

LO Fun Forest


Eigenlijk is het geen LO, maar een deel van een spread. Het probleem is alleen dat het andere deel nog in mijn hoofd zit. ;)
Het papier en de letters zijn van Basic Grey. De achtergrondstempel en de vlinders komen uit mijn stempelcollectie, de blauwe is van Pergamano, de onderste van Marianne Design. Ik heb ze gestempeld en bewerkt met embossingpoeder (onder invloed van TK). De swirl is van vilt, de stans ook van Tim Holtz.
De schets heb ik van Annie gekregen, tijdens het Scrapheapweekend.
Het randje verf is een idee van Hanneke.
De foto's zijn gemaakt tijdens moederdag vorig jaar. We zijn gaan boomklimmen met vrienden van ons. Hartstikke leuk, maar ook een beetje eng. Ik heb mezelf af en toe echt moeten overwinnen. Maar ik heb het wel gedaan, ook al leverde dat veel hilariteit op. Ach, als je maar plezier hebt, toch?

1 opmerking:

Hanneke zei

WOWWWW wat is ie mooi! (en in het echt nog veel mooier) Toppertje hoor!