zondag 21 juni 2009

Dienblad met To Do-papier




Voor de braderie (waar ik niet geweest ben door privé-omstandigden) had ik een heleboel nieuwe dingen gemaakt. Eén daarvan is dit dienblad. Het zat al zo lang in mijn hoofd, maar ik had er de tijd nog niet voor genomen. Ik presteer nu eenmaal beter onder druk. Iedere keer neem ik me voor om eerder te beginnen, maar dat lukt nooit. En dat terwijl ik helemaal niet tegen stress kan... (arme Henrie, Bram en Roel).
Het dienblad is beplakt met To Do-papier en geverfd met Jo Sonja's acrylverf. Ik ga een workshop plannen waarin ik je alle fijne kneepjes uit kan leggen. De datum volgt nog, het wordt in ieder geval een zaterdag.

1 opmerking:

Ageeth zei

O die is wel erg leuk !! Jammer dat je zo ver weg woont, anders zou ik het zeker leuk vinden om deze workshop te komen doen.
groetjes Ageeth