donderdag 18 september 2008

Onze trouwdag

Vandaag zijn Henrie en ik alweer 21 jaar getrouwd! Ik schrik er iedere keer weer van als ik dat getal zie staan, het doet me zo oud voelen... Aan de andere kant: er zijn steeds meer mensen die het niet halen, om welke reden dan ook. Dus gaan we vanavond met z'n vieren lekker uit eten om het te vieren.

Vanmiddag ga ik naar Rijen voor mijn eerste doorgroeiles van Mylène. Ik vind het allemaal reuze spannend. Het gaat allemaal wel heel snel... maar zoals Paul (Mylène's productmanager en onze "leraar/trainer") zei: "De trein vertrekt nu, zorg dat je erop zit." En ik luister goed naar Paul....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met jullie 21e trouwdag ! geniet ervan en op naar de zilveren bruiloft........

Jola zei

Gefelociteerd met jullie 21 jarig huwelijk.Op naar de volgende 21 jaar zou ik zeggen :>)