woensdag 24 september 2008

Even een "kort" berichtje

Even een kort berichtje. Ik heb het loei-druk. Heel leuk allemaal, maar het kost wel veel tijd (hihi). Vandaag heb ik Roel (en een aantal andere kinderen van zijn school) naar Budel gebracht om te vissen. Het was vandaag projektdag op school. Roel vond het echt super; hij wil in het weekend weer. Helaas heeft Henrie dienst (een collega is ziek, dus Henrie de klos) en ik durf zo'n vis niet van het haakje te halen (wat een held ben ik toch!). Ik vind die maden ook al niks, dat krioelt zo in dat bakje, brrr. Moet het kind nog een weekje langer wachten, eigenlijk heel sneu.

Morgen voor het eerst naar de fysio voor mijn arm. Ik hoop maar dat het een beetje gaat helpen. Zo naar als je beperkt bent ( ik zit me hier eigenlijk een beetje te schamen; er zijn natuurlijk mensen die er veel erger aan toe zijn en die hoor je niet). Ik laat morgen ook meteen een foto van mijn rug maken in het ziekenhuis, ben heel benieuwd hoe de toestand nu is. Het is zeker 25 jaar geleden dat er een foto gemaakt is, dus het mag wel weer eens.

Ik heb kaarten gemaakt voor de wedstrijd op de Scrapsite, maar nog geen gelegenheid gehad om een foto te maken. Ze zijn best leuk geworden, beetje rose, dat wel....

Afgelopen week heb ik al twee keer gwerkt voor Mylène, morgen de derde keer en vrijdag met Cynthia mee als begeleiding. Best heftig allemaal: dat betekent dus 5 avonden werken. De woensdag is immers voor De Hobbyzolder. Vandaag heeft een cursist zo'n mooie schaal gemaakt. Als hij geglazuurd is, zal ik eens een foto plaatsen.

En zo werd het toch een lang bericht...

1 opmerking:

Ans Brunsman-Hagens zei

Wat een bezig bijtje ben je toch Jacqueline! Wel leuk als ik het allemaal zo lees.
xxx
ans