zondag 24 augustus 2008

Familiedag






Ik kwam precies op tijd aan in Budel: na iedereen begroet te hebben, werd de soep op tafel gezet. Henrie, Anja en hun vrienden hadden weer erg hun best gedaan. En wij ook om alles op te eten.

Ik vind het altijd errug leuk om mijn hele familie weer te zien, even bij te kletsen en te zien hoe alle kinderen weer gegroeid zijn. Toen ik binnen kwam, stond er een jongen in de keukendeuropening. Ik dacht in eerste instantie dat het Bram was, maar toen zag ik opeens dat het Tim was. Bram en Tim lijken ongelofelijk veel op elkaar, Tim is 19 en Bram pas 14, dat zie natuurlijk wel, maar dan nog. Ik heb natuurlijk meteen een paar foto's geschoten (tot grote ergernis van Bram, hihi). (Voor de duidelijkheid: Bram staat rechts.)

Ik heb ook maar meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens wat foto's van mijn ouders te schieten, dat komt er anders nooit van.

Het kampvuur was weer gezellig en natuurlijk ook weer gevaarlijk voor de kleintjes...... De warme marshmellows vlogen er doorheen. Ik snap niet dat ze ze lusten, die zijn zoet, brrrr!

Na het opruimen gingen we richting huis. Voor mij een hele korte, maar toch weer leuke familiedag. Ik hoop maar dat ik er volgend jaar de hele dag bij kan zijn.

Roel was er dit jaar ook niet bij, omdat hij zijn logeerweekend had. Ze zijn gaan kanoën Ik ben benieuwd hoe hij het gehad heeft. Hij had er in elk geval wel zin in. We gaan hem dadelijk ophalen.

Geen opmerkingen: