zondag 25 september 2011

En nog één...



Gisteravond hadden we (weer) een 25-jarige bruiloft. Het klinkt nu of ik het niet leuk vind, maar eigenlijk ben ik er heel gelukkig mee dat veel mensen in mijn omgeving deze mijlpaal halen. Het is immers ook niet altijd een keus om het niet te halen, ook dat hebben we helaas van dichtbij meegemaakt.

Maar gisteravond was het dus feest! En het was super gezellig. Weer lekker bijgekletst en herinneringen opgehaald.

De kaart is gemaakt met het papier en embellies van Bo Bunny, uit een Scrapfever cardkit. Ik kan er nog één kaart mee maken en dan is het ècht op. Ik vind het heel leuk papier wat je voor veel gelegenheden kunt gebruiken.

1 opmerking:

Danielle zei

tjeetje dat zijn drie hele mooie kaarten op een rij! idd heel veelzijdig en mooi papier.
groetjes danielle