zaterdag 2 juli 2011

Twee geslaagde zusjes




Onze twee nichtjes uit Doorn zijn dit jaar allebei geslaagd voor hun middelbare school-diploma; de ene voor de VMBO-t en de andere voor het VWO. Mijn zus en ik hadden dat (net voor de middeleeuwen) ook. Ik herinner me dat als een super leuke tijd met heel veel feesten tot diep in de nacht. Ik heb het één keer zo bont gemaakt dat ik thuis kwam toen mijn vader net ging werken. Gelukkig kon hij het wel begrijpen.


Mijn jongens zijn allebei over naar de tweede; Roel naar de tweede van de VMBO-kgt en Bram naar de tweede van de laboratoriumschool. Hij moet nog wel een examen inhalen, maar dat kan volgend jaar. Roel is al vrij, Bram mag deze week nog even naar school voor achterstallig onderhoud.... (het was echt met de hakken over de sloot voor hem).




2 opmerkingen:

Ageeth zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. En ja ik kan me ook de feesten nog goed herinneren en ben ook een keer mijn vader tegengekomen :-)

Jola zei

Wat een leuke kaarten ! Leuke tijd is dat voor de ' kinderen', alhoewel ik me van dat feesten niet zoveel meer kan herinneren...hmmmm( en nee, ik was niet dronken, want ik dronk/drink niet, ha ha )