woensdag 6 oktober 2010

Prijs gewonnen

Ik heb zo'n super tijd achter de rug: eerst het Scrapsiteweekend, lekker scrappen met 19 andere scrapgekken in Aalten en daarna keramiek glazuren tijdens een cursus bij de groothandel. Ik heb het idee alsof ik terugkom van een vakantie, zo lekker ontspannen, heerlijk.


Maar wat ik eigenlijk wilde melden: ik heb een prijs gewonnen met deze kaart. De wedstrijd was uitgeschreven door Scrapfever. Je moest een kaart maken aan de hand van een schets, met het papier van de cardkit. Het grappige is, dat alle ingezonden kaarten toch heel anders geworden zijn. Ik was natuurlijk super blij met mijn prijs, alleen al het feit dat mijn kaart als mooiste gekozen is.... ik ben helemaal trots.

3 opmerkingen:

Jola zei

Nou, en terecht hoor! Gefeliciteerd , erg mooie kaart geworden!

blogvanco zei

Wat een mooie kaart Sjak !! Gefeliciteerd met je prijs, wat heb je eigenlijk gewonnen? Ben reuze nieuwsgierig :-)

Bianca Kalksma zei

Wat leuk dat je volger van mijn blog bent geworden! Ik ga gauw jou blog eens goed bekijken, maar voor nu alvast: dit is een super leuke kaart en helemaal geweldig dat je een prijs ermee hebt gewonnen, van harte! groetjes van Bianca