woensdag 27 mei 2009

Schaaltje

Ik had al heel deze techniek in mijn hoofd. Ik heb hem bij de groothandel gezien en was er helemaal weg van. Aangezien ik zondag op de braderie sta, moeten er natuurlijk nog allerlei nieuwe dingen gemaakt worden (net of ik niets heb, haha) en daar is dit schaaltje er één van. Ik vind hem heel goed gelukt.

Ik heb gewerkt met Foundations, Stroke & Coat en een effectglazuur, allemaal van Mayco. Het patroontje dat je ziet, is een stempel.

Als je in de buurt bent en zin en tijd hebt, kom dan eens langs op de braderie in Borkel en Schaft. Hij begint om 10.30 uur en is gekoppeld aan de Postiljonrit, heel mooi.

3 opmerkingen:

Ageeth zei

wat een leuke schaal inderdaad Jacqueline. Heel veel verkoopsucces op de braderie
groetjes Ageeth

Jola zei

Wauw, mooi zeg! Veel succes op de braderie!

Anneke Wijers zei

Oh, wat is dat mooi zeg!