maandag 16 februari 2009

Ik ben getagged


Ik was al een tijdje geleden getagged, maar begreep niet zo goed wat de bedoeling was. Ik moest uit het zesde mapje van mijn foto's de zesde foto nemen en daar iets over vertellen (dat begreep ik nog wel, maar dan).

Deze foto is gemaakt tijdens het Bloemencorso van afgelopen jaar. Ieder jaar worden er praalwagens gemaakt van papier maché en die worden volgestoken met dahlia's. Het is verschrikkelijk veel werk, maar zeker de moeite waard. Ieder buurtschap in Valkenswaard maakt een wagen en doet mee aan de optocht op de tweede zondag in september. Wij gaan meestal kijken en dan staan we natuurlijk bij Lavrijssen, ons vaste carnavalscafé. Altijd weer gezellig om elkaar weer te zien en bij te kletsen.

Ik tag niemand, omdat iedereen op mijn lijst al geweest is, volgens mij.

Geen opmerkingen: