zondag 14 september 2008

Bloemencorso


Het was dus inderdaad weer prachtig, het bloemencorso. Ongelofelijk dat er zoveel moois gebouwd wordt in zo'n korte tijd. Ik verbaas me er altijd over dat mensen ieder jaar weer een mooi onwerp kunnen maken.
We hebben echt genoten, hoewel Roel in het begin een beetje moest wennen aan de drukte... Toen hij later hoorde dat wij ook weer bezig zijn voor onze carnavalswagen kwam hij helemaal los. Hij heeft thuis al een prachtige tekening gemaakt van een wagen met dino's, compleet met jagers er achter.



















Het was weer heel gezellig om iedereen te zien. We zijn ook overgehaald om volgende week toch maar aan de ADA-fietstocht mee te doen. Ik had er eigenlijk helemáál geen zin in, maar toen ik afgelopen week Marleen aan de telefoon had, hebben we ons maar opgegeven voor het etentje en nu dus (onder druk, haha) ook voor de fietstocht. In de zomer leeft de carnaval gewoon niet zo, maar nu ik weer een heleboel mensen gezien en gesproken heb, lijkt het me toch weer gezellig. Misschien heb ik het ook wel een beetje te druk.....

Geen opmerkingen: