woensdag 21 september 2011

Kaart voor 25-jarig huwelijk

Het is wel héél lang geleden dat ik hier iets gepost heb. Het is gewoon schandalig. Ik heb ondertussen niet stil gezeten, dus de komende tijd kun je hier heel wat aktiviteit verwachten. Ik sta begin november op de Kerstcreaties in 's-Hertogenbosch en ben druk met alle voorbereidingen.
Nu eerst een kaartje voor een 25-jarig huwelijk. We zitten nu flink in de feesten: mensen die 50 worden en mensen die 25 jaar getrouwd zijn. Beiden zijn zeer goede redenen om te feesten en dat wordt dus volop gedaan. (Ja, daar heb ik het ook druk mee, :))
Deze kaart is gemaakt met een cardkit van Scrapfever. Op de foto zie je het niet, maar er zit flink wat bling op het papier. Ik zou het zelf nooit gekozen hebben, maar ben toch blij dat ik er nu mee gewerkt heb. Ik geloof dat ik echt steeds meer "girlie" wordt, haha.

1 opmerking:

* Daniëlle * zei

Leuk hoor, die 'girlie'-uitstraling. Moet je vaker doen. Je hebt natuurlijk thuis ook een grote overdosis aan mannelijke hormonen. Hahaha.