donderdag 26 mei 2011

Kaart voor een kanjer



Eén van mijn cursisten voert een zware strijd, maar ze blijft er ongelofelijk stoer en sterk onder. Iedere keer als zij een chemo-behandeling moet ondergaan, zorg ik dat er een kaartje op haar deurmat ligt. Op deze manier wil ik haar laten weten dat ik aan haar denk en haar steun.

Het papier komt uit een cardkit, de stempel met de swirl is van Viva, de stempel met de tekst is van Marianne Design (beiden te bestellen bij De Hobbyzolder). Ik heb een paar weken geleden een cursus Tim Holtz-technieken gedaan en die kwam mooi van pas. Distress Inkt is wel hééél prettig om mee te werken.

Daarover gesproken: mijn site is weer online en geheel vernieuwd. Ik ben er zelf wel heel tevreden over.

1 opmerking:

* Daniëlle * zei

Leuk kaartje, met een mooie tekst. Wat lief dat je dat voor haar doet.