vrijdag 8 januari 2010

Marianne Design

De Hobbyzolder voert de hele collectie van Marianne Design, dus moet ik natuurlijk voorbeelden maken, zo vervelend :).
De papiertjes komen uit het Vintage-blokje, de plaatjes van knipvellen. Deze kaart heb ik gemaakt voor een vriendin die weer terug komt wonen in Nederland (jippie!).



Deze babykaart is nog voor niemand, maar er is al een kandidaat. Eén van mijn nichtjes is onverwacht en o zo gewenst gewenst zwanger. Soms kan het leven je op een aangename en welkome manier verrassen.

4 opmerkingen:

basisschool de optimist zei

Wat een 'lieve' kaartjes.
Dat geboortekaartje is een "scheetje".

Anneke Wijers zei

Sorry, dat ben ik!
Aangemeld bij mijn schoolblog,
waar ik voor bezig was.

Groetjes, Anneke

* Daniëlle * zei

Leuke kaartjes Jacqueline! Fijn dat Hanneke weer wat dichterbij is he?

margret zei

Mooie kaartjes Jacqueline.
Heel schattig.