woensdag 1 oktober 2008

Deze week

Afgelopen maandag hadden we weer cursus van Paul. Wat heb ik weer veel geleerd, vooral het ondergoed is voor mij nog een grijs gebied. Maar het heeft geholpen, want dinsdagavond ging het heel goed. Ik moest wel een eindje rijden, maar ja, het was de moeite waard.

Vandaag heb ik twee keer cursus gegeven. Jolanda heeft haar kerstkrans af. Ik ben vergeten er een foto van te maken, maar maandag kom ik toch daar, dan zal ik even vragen of dat alsnog mag. Hij is nl. heel mooi geworden. Het blijft leuk om te zien wat mensen maken en hoe trots ze op hun werk zijn.

Roel was vandaag vrij en heeft de hele dag gespeeld met een jongen van school. Ik had hem nog nooit gezien, maar vond het een leuk kind.

Morgen heb ik een drukke dag met veel afspraken, o.a. de therapie voor mijn schouder. Ik hoop maar dat het minder pijn doet dan de vorige keer. Toen heb ik echt de hele vrijdag lopen joekeren. Roel begint morgen met zijn TOM-training, ben benieuwd.

En morgenavond ga ik heerlijk scrappen bij Lilian, daar verheug ik me al de hele week op. Even lekker creatief bezig zijn en natuurlijk lekker bijkletsen. Doordat ik nu zoveel werk, heb ik toch minder tijd voor haar en dat vind ik heel jammer.

Vrijdag ga ik met Henrie naar Mylène. Daar is een dag georganiseerd voor iedereen die nieuw is en voor degenen die aangewerfd hebben. Ik vind het heel fijn dat Henrie nu ook eens op de fabriek en het bedrijf kan kijken, weet hij toch beter waar ik het altijd over heb.

Geen opmerkingen: